Då var det dags igen då =)

Ja ryktet har ju spridit sig ganska så fort så jag tänkte väl att jag skulle ta och berätta.

Ja Felicia ska bli storasyster, kommer att bli någon gång i december. Den 19 december om man ska tro vad datorn räknade ut iaf. Får väl se sen längre fram efter att man har varit på ultraljud vad man får för datum då.
Ska bli sååå roligt med en liten till, men kommer nog att bli väldigt jobbigt i början innan man kommer in i att man har två små att ta hand om.
Så nu måste man ju köpa på sig en syskonvagn vilket INTE var det lättaste att bestämma sig för. Och en massa andra saker så klart =). Men vi har ju som sagt tid på oss att ta ett beslut angående vagnen.
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh grattis vill också ha en till :-D

2008-04-24 @ 21:15:20
Postat av: Lill

Grattis, Men det sa jag väl när jag träffade dej idag.. :) Om inte annat så säger jag Grattis NU.. ;)
// Lill

2008-04-24 @ 22:20:02
URL: http://skruttanemilia.blogspot.com
Postat av: Therese

Grattis!! Vad roooligt!!
Vi ska sälja våran syskonvagn framöver;-) haha...

2008-04-25 @ 22:31:00
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0