Uppdatering

Jaha  vad har hänt sen sist??
Typ ingenting!
Är så fruktansvärt trött om dagarna så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men men går väl över om ett tag =)
Hmmm mer då.... Jo Flisan håller på att få mer tänder.... tycker att jag ser 3 till som är på väg. Lite svårt att se när tungan är överallt och när hon inte tycker om att mamma tittar i munnen. Men kanske, det visar sig. Så har mamma rätt så har hon snart 6 tänder.

Lillebror och hans tjej åkte till BB igår, men ingen bebis än. Ska undersökas i morgon och har inget hänt så blir det nog igång sättning. Lycka till!!!


I morgon är det liganträff, ska bli roligt att träffa alla igen om jag nu orkar hoppas hoppas. Men det skulle bli fint väder har jag hört så då brukar man ju bli piggare. Lite sol i morgon tack =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska Johan bli pappa??? de visste inte ja..

2008-04-27 @ 22:39:26
Postat av: Anonym

Jo men så är det iaf.. vem du nu än är =)

2008-04-28 @ 11:36:13
Postat av: Tessa

oj, de va jag som skrev.. såg inte att mitt namn va borta.. :-)

2008-04-28 @ 21:17:05
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0