Oj oj nu går det undan!!!

Nu går det undan med saker Flisan lär sig. Nyss lärt sig att krypa, klappa händerna och att vinka. I torsdags så var hon ut till farmor och farfar medans jag var här hemma och städade. Då släpte hon ju som sagt bordet och tog ett steg. I går åkte vi ut till hagge för att spendera natten där eftersom att vi skulle hämta Linus. Felicia sprang runt med gåvagnen, jag satt mig ner en bir i från och sa: kom till mamma. Vad gör inte ungen då... jo släpper och tar två vingliga steg till mig. Gud vart helt paff. Så jag och Poa/farfar satte oss ned med Felicia och tränade och efter många vingliga steg tog hon två stadiga emellan oss.  Så med lite mer träning så går hon kanske snart.


Jaha annars då... hämtade älsklingen i dag på arlanda vid halv 10... just nu ligger han och sover och ska snart åka vidare till Göteborg. Det känns så fruktansvärt tråkigt att han måste åka igen, å bli borta i 2 veckor innan han äntligen får komma hem i 2 veckor.

Nej nu ska jag gå och väcka min prins så vi kan åka och handla och käka innan han drar vidare....

Hej hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0