Måndag

I dag fick jag äntligen papper om ultraljudet, den 28 juli. Ska blir så roligt att se det lilla krypet.... hoppas verkligen att det bara är en där inne. Har ju tvillingar i släkten på både mammas och pappas sida. Vet inte riktigt hur jag ska orka med det om det nu skulle visa sig att det är två. Men man ställer väl in sig på det med efter ett tag om det nu skulle bli så.

Var hemma hos Emelie på träff i dag. Mycket god mat och glass till kaffet. Mmm vad gott det var =)
Thilde och Emelie kunde inte komma vilket var lite tråkigt, så länge sedan man träffade er. Men i morgon blir det nog en fika i alla fall.

Annars då?? Ja det är väl som vanligt Linus ligger borta på jobb, Göteborg denna gången.  Inget annat händer... ska väl kika ner på ludvika festen en sväng om vädret kan bli bättre. Men det blir bara en snabbis eftersom att Felicia blir med. Kul att komma ut och träffa på lite folk man inte har sett på så länge.

Nej nu hör jag hur sängen ropar på mig =)

Ha det fint!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande med ultraljud!! :-) Trevligt med tvillingar i släkten!! Har alltid drömt om att få tvillingar,men det var inte min tur!;-)

2008-06-25 @ 19:47:39
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0