Saknar dig så mycket!!

Usch det här är inte alls roligt. Linus ligger borta på jobb mest hela tiden, kommer hem korta vändor. Vilket är helt underbart dom dagarna han är hemma. 
Men det är inte alltid lätt, älskar honom så mycket och det enda jag vill är att vara med honom.
Inte det lättaste att vara ensam hemma med vildingen som är så mammig att jag knappt kan gå på toa utan att hon gråter. Jobbigt jobbigt men blir förhoppningsvis bättre med tiden. Älskar att vara hemma med min lilla flicka men ibland är det väldigt jobbigt när man är själv.

Men det finns inget bättre än att få vara med henne hela dagarna. Men det ultimata vore ju om min älskling också var här vid min sida.

Älskar er så mycket. Ni betyder verkligen allt för mig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0