Uppdatering !!

Usch vad dålig jag är på det här. Har inte tid att sitta här, är det inte fint väder så är älsklingen hemma så då blir det inte till att sitta här.
Men nu har han åkt igen... det är verkligen så tråkigt när han åker. Inte det lättaste att vara ensam hemma med lillfia. Eller det går ju fint men hon är så mammig så jag kan inte ens duscha... inte så trevligt. Men hoppas hoppas det blir bättre snart.

Hmm vad har hänt här på sista tiden då??

Jo just det vi har ÄNTLIGEN köpt hus :D Det vart ute på jägarnäs.... sweet!!
Blir till att flytta i augusti om vi inte blir av med lägenheten innan vill säga. Men känns skönt att ha en månad på oss att flytta ur. Slipper man ha så bråttom, kan man städa i lugn och ro.

Felicias tänder kommer i en väldig fart nu. Nu är det sjunde som är på väg, men det är nog jobbigt åt henne. Kliar tydligen väldigt mycket i munnen på henne. Men med lite kylda tuggleksaker går det fint.

Å magen växer på som bara den.... ibland är det ingen mage alls men ibland är det ju nästan pinsamt. Blir verkligen en mage ibland å jag är bara i vecka 13. Men ser ut som om jag skulle vara i vecka 25 =)

Nej nu har jag inte tid med detta längre tvättstugan kallar.

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: marremus

Grattis till husköpet! Äntligen! :-)

2008-06-18 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0