Det blir en mycket tidig fredag för min del.

Är helt färdig efter denna natt. Fick väl sova ungefär 10 min. Barnen har ju vaknat om vart annat mest hela natten. Det har väl gått skapligt för Alexander, men Felicia har legat och grinat och skrikit mest hela natten. Fattar inte hur jag ska orka med detta själv. Känner att bristnings gränsen snart är nådd, men men bara att försöka att orka. Finns ju inga andra alternativ. Blir så ledsen när jag inte kan hjälpa dom små liven på något sätt. Men ska snart ta och ringa till solsidan och se om jag kan få något som hjälper. Bara Felicia får något så hon kan kissa utan att det ska svida så kanske hon kan sova i natt. Skulle vara underbart med sömn i natt. Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, nu börjar dom små bli ledsna.

Får se när jag får ork till att sitta här igen. Lite sömn så jag orkar hålla upp ögonen sen är jag nog tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad sa de på Solsidan, fanns det nåt?

Har du nån som kan komma och hjälpa dig... Mormor eller farmor?

Kram på dig

2009-07-10 @ 09:00:55
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Kina

Har inte ringt än, somnade av i soffan. ska ringa nu. Nej linus pappa har inte haft vattenkoppor så jag förstår att dom inte vill ha dom . Och pappa han jobbar. Mamma vile inte ha dom för dom ska på barnkalas på lördag. Och det barnet får inte bli sjukt för han blir så gnällig. Så jag får klara mig ensam

2009-07-10 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0