Hur ska denna natt sluta??

Är så trött så jag knappt kan hålla mig vaken. Skulle så gärna vilja gå och lägga mig, men nej då. Felicia är vaken och kan inte sova pga dessa vattenkoppor. Det kliar på henne hela tiden, sen har hon fått några som hon kliat sönder i uderlivet så varje gång hon kissar så gråter hon krokodil tårar. Mammas älskling!!! Gör så ont i hjärtat när man inte kan göra något åt det. Men i morgon så ringer jag till vårdcentralen, måste ju få nått som hjälper så hon iaf kan kissa.

Nej om man ska ta och försöka få damen att sova så man själv får lägga sig.
Det visar sig väl hur bra det går med den saken.
Men vi håller tummarna!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, stackare! Jag vet precis hur det är... Inte med vattkopppor, men att inte få nån sömn, gå och vanka och trösta mitt i natten.

Det enda man kan glädjas åt är ju att det går över. Även om det är en klen tröst när man är mitt uppe i det!

Kram på er

2009-07-10 @ 08:54:27
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0