Nu har jag lite tid över.

Hinner nog med att slänga in ett inlägg i dag. Det var ju inte i går om man säger så =)
Inte lätt när man är ensam med dom små nästan hela tiden. Och när Linus äntligen är hemma så vill man ju inte sitta här.
Nog om det nu.

ÄNTLIGEN lite sol, och vad gör jag?? Jo sitter här, fy skäms på mig. Men så fort Felicia vaknat så ska vi ta oss ut.
Inte hänt nått speciellt den sista tiden, allt har väl rullat på som vanligt.
Linus ligger borta på jobb som alltid och jag går här hemma och försöker underhålla de små.
Tänkte jag skulle försöka hitta på nått skoj med dom nästa vecka. Bara vi får låna en bil av svärföräldrarna så blir det nog en tripp till någon djurpark. Om vädret vill så att säga.

Nej nu är det dags att ta och ge lille man mat innan vi väcker damen här hemma.

Ha det så underbart i solen alla vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0