Då var ännu en helg förbi

Helgen har varit mycket trevlig. I fredags tog vi det lugnt här hemma. Och i lördags var ju som sagt Emelie och Thilde hit på förmiddagen. Sen vart det lite lunch vila för Felicia innan Emelie, Thilde och Christian kom hit igen. Det vart chokladbolls bakning, godis vid tv:n och en hel del bus. Och som vanligt så var det en del gnäll framåt kvällen =)

Malin och Annika kom förbi med pizza innan det var dags för melodifestivalen. Mycket glad över att ugglas inte vann.

I söndags så skjutsade vi ut Alexander till hagge innan vi tog med oss Felicia till badhuset. Mycket roligt tyckte hon att det var. Efter det vart de lite mat på donken innan vi åkte vidare mot hagge för att spendera resten av eftermiddagen där.

Slänger in en del bilder från helgen.... hade tyvär inte med mig kameran till badhuset.




Malin gav Alexander mat där dom även tränade på att han skulle hålla flaskan själv...


Sedan var det blöj byte... det enda jag hörde var "kissa inte på mig" Så jag var ju tvungen att ta ett kort


Ja detta var väl ungefär vad som hände för oss denna helgen.

Nu ska jag ta tag i köket igen....  Bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0