Dags för första sprutan

Japp då var det dags för första sprutan för Alexander. Får se hur det går, hoppas att han inte får feber. Blir till att äta lite mat innan vi åker ner till villgott. Tänkte att vi skulle åka ner tidigare så Felicia får leka lite med Thilde och Melina.

Jaha annars då..... här hemma rullar det på som vanligt. Snart dags för tandläkarbesök för Felicia, vilket inte kommer gå så bra tror jag. Kommer nog inte ens att öppna munnen, hon vägrar ju att öppna munnen när jag ska borsta tänderna på henne så. Får hoppas på det bästa.

Sen i dag så ska jag försöka hinna med att lägga in alla kort från kryssningen och träffen vi hade hemma hos mig. Ja jag vet Malin det tar tid innan jag får in dem. Men i dag så ska jag nog kanske hinna med det.

Nej nu är det dags att springa efter yrvädret här hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0