Lite allt möjligt

Jaha då var sprutan avklarad då. Usch inte alls roligt, desutom har dom ju börjat tagit 2 sprutor nu. Så det var bara till att sätta sig med Alexander i knät och glatt titta på när dom tog en spruta i vardera ben. Guuuud vad han grät, skrek så han var helt röd i säkert 5min innan han lugnade ner sig. Inte alls roligt ... gjorde verkligen ont i mig att höra han skrika så.
Men man får ju tänka att det är för hans bästa.

Vart en hel del mat på villgott med..... Felicia åt konstant från det vi kom tills vi gick. Och som att det inte var nog så tiggde hon allt åt sig lite mos av Emelie på stan sen. Vet inte vad som tagit åt henne, så bra som hon har ätit idag har hon nog aldrig ätit tror jag. Kanske helt enkelt tog igen för alla dagar hon ätit så fruktansvärt dåligt.

Men det vart iaf lite lek med samuel,melina,thilde,saga och freja.

Måste tacka mammorna för all hjälp med Alexander idag... även Felicia när vi var in till doktorn. Tack ska ni ha!!!



Jaha då har jag äntligen fått fingrana ur ***** och lagt in alla korten från kryssningen och träffen vi hade här hemma. Vart lite kort från dagen idag också och lite andra kort med.
Här kommer iaf lite bilder från diverse dagar....





Så där det vart en del =)
Nej nu är det dags för sista måltiden för lill killen sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var så lite så, du vet att jag tycker om att ha honom.. =)

Kram

2009-03-11 @ 08:22:45
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0