Lördag

I dag har vi haft besök av Emelie och Thilde. Thilde sov ju dessvärre när dom kom. Försökte roa en mycket trött liten Felicia, men inget dög. Vägrade att somna när jag la henne i sängen så hon fick väl gå runt här och grina då.
Lagomt till maten var klar så vaknade iaf Thilde, då vart det full rulle på Felicia igen. Så efter lite mat fick dom leka ett litet tag iaf.
 Vart inga kort tagna för min del, men Emelie fick ett par stycken.
Ni får gå in på hennes blogg och kika på dom.

Men nu sover äntligen Felicia, helt färdig var hon mammas lilla tjej. Och sen har jag ju sådan tur att Alexander sover nu han också. Så tyst och skönt det vart här hemma nu. Ska ta tag i det sista med städningen sen blir det en dusch.

Senare ikväll så blir det u självklart melodifestivalen.... inte mycket till att se men är ju ett måste nu när det är final.
Får se om Malin och Annika kanske skulle komma förbi om deras besök inte skulle dyka upp.

Nej nu måste jag ta tag i det sista så jag hinner med att duscha innan barnen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

De var trevligt idag =)

De var så lite så! Hjälper mer än gärna till de vet du.. =)



Kram

2009-03-14 @ 15:10:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0