Sweet

Sitter och pratar med Emelie O just nu. Fick förfrågan om jag vill åka med henne och Emelie W till ikea den 21. Vilket jag gladerligen tackade ja till. Måste dit och köpa sängkläder till barnen, lakan och förvaring till Felicias alla leksaker.
Kommer jag ju äntligen dit... Linus tycker inte om att åka och handla. Men nu slipper han!!

Lånar Emelies vagn så slipper man allt bök med syskonvagnen... inte den smidigaste att ha när man ska till ett ställa där människor vägrar att flytta på sig.

Åååå nu längtar jag verkligen till den 21....


Nej nu ska jag ta och förbereda för natten.... sen blir det nog sängen, känner mig lite små sliten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag längtar också! Skönt att komma utan karlar också, för dom stressar en till 100.. =) haha



Kram

2009-03-13 @ 21:56:09
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0