Lek och bus landet i morgon då =)

Japp i morgon drar vi till lek och buslandet med svärmor och svärfar. Blir dock bara till borlänge då jag känner att jag inte orkar större. Men barnen kommer bli så glada =) Får se vad Alexander säger, han var ju bara ett par månader när vi var där sist. Ska blir roligt att se... Blir kanske lite bilder i morgon kväll, ska låna malins kamera så det blir fina kort. Linus åker dock och jobbar i kväll så då måste jag ta den "trasiga" datorn. Så det visar sig om det blir nått mer inlägg innan han kommer hem nästa vecka igen.

Idag har vi iaf vart ner på nisses och köpt klädhängaren som jag glömde  i går. Nu sitter den på väggen i barnens höjd, vart riktigt bra.
Malins pressenter är inhandlade... har även hunnit med att åka ut till pappa och firat ida.

Upptäckte idag att jag tyvär måste ner och fylla i tatueringen igen.... jag som trodde jag skulle klara mig från det en gång till. Har gått och dragit ut på det väldigt länge.. men i fredags var jag ner och fixade till den. Usch inte alls skönt. Men som sagt så måste jag ner en gång till. Bara att bita i det sura och se glad ut. Blir ju bra när den blir klar.

Nej nu ska jag kika på tv och slänga i mig lite chips. Sen blir det sängen om ett tag.

Ha det fint !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0